#Novetats Lluna Nova

smartcapture

El primer llibre que presentem aquest 2019 ens farà trencar alguns esquemes! L’Escola Waldorf ens endinsa en un món que moltes vegades vivim en silencis i vergonyes. Trenquem tabús?

“Un llibre per acompanyar les nenes a rebre la primera menstruació. Lluna nova és un gran regal perquè les nenes puguin començar aquesta etapa de la seva vida de manera conscient i connectada amb el cicle femení, i sobretot, com una vivència positiva.”

 

Lluna nova ens narra com la Tània descobreix i entén el seu cicle anant més enllà de les explicacions pràctiques a  què estem acostumades. Trenquem els tabús i els estereotips? La menstruació és també un espai de salut, de plaer, de vivències i experiències… com aquesta lectura!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s